Notizie 3

nutizie

Principiu di selezzione di l'equipaggiu

Ci sò parechji tippi d'equipaggiu di spraying airless, chì deve esse sceltu secondu i trè fattori seguenti.

(1) Selezzione secondu e caratteristiche di u revestimentu: prima di tuttu, cunzidira a viscosità di u revestimentu, è selezziunate l'equipaggiu cù un rapportu d'alta pressione o un sistema di riscaldamentu per rivestimenti cù viscosità alta è atomizazione difficiuli.L'equipaggiu speciale cù un mudellu speciale deve esse sceltu per un revestimentu di dui cumpunenti, un revestimentu à l'acqua, un revestimentu riccu di zincu è altri revestimenti speciali.

(2) Selezziunate secondu a cundizione di u pezzu di travagliu rivestitu è ​​u batch di produzzione: questu hè u fattore principale per selezziunà l'equipaggiu.Per u pezzu chjucu o chjucu di pezzi di travagliu rivestiti, generalmente selezziunate u mudellu cù una piccula quantità di spraying paint.Per u grande è grande lottu di pezzi di travagliu, cum'è navi, ponti, automobili, linee automatiche cuntinue per pittura, selezziunate u mudellu cù una grande quantità di spraying paint.In generale, u voluminu di spraying di pittura <2L/min hè chjucu, 2L/min - 10L/min hè mediu, è> 10L/min hè grande.

(3) Sicondu a fonte di energia dispunibule, l'equipaggiu di spruzzatura pneumatica senza aria pò esse sceltu perchè ci sò fonti d'aria cumpressa in i posti di travagliu di spruzzatura generale.Se ùn ci hè micca una fonte d'aria cumpressa, ma solu alimentazione elettrica, l'equipaggiu di spruzzo senza aria elettrica deve esse sceltu.Se ùn ci hè nè fonte d'aria nè alimentazione elettrica, l'equipaggiu di spruzzatura senza aria cù u mutore pò esse sceltu

Vantaggi di a macchina di spruzzatura senza aria à alta pressione:

1. Alta efficienza spraying.A pistola spray spruzza a pittura cumpletamente.U flussu di spray hè grande, è l'efficienza di a custruzzione hè di circa 3 volte quella di l'aria.Ogni pistola pò spray 3,5 ~ 5,5 ㎡/min.A macchina di spruzzatura senza aria ultra-alta pressione pò operà finu à 12 pistole spray à u stessu tempu.U diametru massimu di a bocca pò ghjunghje à 2 mm, chì hè adattatu per diversi rivestimenti di pasta spessa.

2. Little rebound of paint.A pittura spruzzata da a macchina di spruzzatura d'aria cuntene aria compressa, cusì si rimbalzarà quandu toccu a superficia di l'ughjettu da rivestire, è a nebbia di pittura volarà.A nebbia di pittura spruzzata da spraying airless d'alta pressione ùn hà micca fenomenu di rebound perchè ùn ci hè micca aria compressa, chì riduce i capelli spray causati da a nebbia di pittura volante, è migliurà a rata d'utilizazione di a pittura è a qualità di a film di pittura.

3. Pò esse sprayed with high and low viscosity paint.Siccomu u trasportu è a spruzzatura di i rivestimenti sò realizati sottu pressione alta, i rivestimenti di viscosità alta ponu esse spruzzati.A macchina di spruzzatura senza aria cù alta pressione pò ancu esse usata per spraying revestimenti dinamichi o rivestimenti chì cuntenenu fibre.A viscosità di u rivestimentu di a macchina di spruzzatura senza aria à alta pressione pò esse alta 80 s.Perchè u revestimentu cù alta viscosità pò esse spruzzatu è u cuntenutu solidu di u revestimentu hè altu, u revestimentu spruzzatu à un tempu hè relativamente grossu, cusì i tempi di spruzzatura pò esse ridutta.

4. U travagliu cù forma cumplessa hà una bona adattabilità.A causa di l'alta pressione di a macchina di rivestimentu senza aria d'alta pressione, pò entre in i pori minusculi nantu à a superficia di u travagliu troppu cumplessu.Inoltre, u pittura ùn serà micca mischju cù l'oliu, l'acqua, i magazines, etc. in l'aria compressa durante a spruzzatura, eliminendu i difetti di film di pittura causati da l'acqua, l'oliu, a polvera, etc. film pò esse furmatu ancu in i spazii è i cantoni.

Svantaghji:

U diamitru di gocce di nebbia di pittura di a macchina di spruzzatura senza aria à alta pressione hè 70 ~ 150 μ m.20~50 per a macchina di spruzzatura d'aria μ m.A qualità di a film di pittura hè peggiu di quella di spraying d'aria, chì ùn hè micca adattatu per u revestimentu decorativu di una capa fina.A gamma è a pruduzzione di spray ùn ponu esse aghjustate durante u funziunamentu, è a bocca deve esse rimpiazzata per ottene u scopu di l'ajustamentu.


Tempu di Postu: Dec-02-2022
Lasciate u vostru Messaghju